قالیشویی در ولنجک

۱۳۹۸/۰۴/۰۶

قالیشویی در منطقه ولنجک

قالیشویی در ولنجک

قالیشویی در ولنجک از زیباترین و با‌کیفیت‌ترین قالیشویی‌های کلانشهر تهران می‌باشد، قالیشویی این منطقه جزو اولین رتبه‌های برتر صنف قالیشویان  شهر تهران است. قالیشویی در  این منطقه با ماشین آلات پیشرفته و دستگاه‌های مجهز و کادر مجرب خود از روش‌های نوین علمی برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کند. جالب است بدانید که قالیشویی در ولنجک با به روز کردن دستگاه‌های خود خدمات با کیفیت و مناسبی را در زمینه شستشوی تخصصی انواع فرش‌ها به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. همچنین قالیشویی در ولنجک در حال حاضر توانسته است تمام مناطق تهران از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین و از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین مناطق را به طور کامل  تحت پوشش خود قرار دهد. می‌توان گفت قالیشویی این منطقه مجهز به سرویس رزرو آنلاین می‌باشد که با این سیستم با خیالی آسوده می‌توانید اقدام به رزرو نوبت کنید.

 

"<yoastmark

ویژگی‌های قالیشویی در ولنجک

از آنجایی که در بین ما ایرانیان فرش دستباف جزو سرمایه‌های اصلی  و مهم  زندگی  همه ما محسوب می شود از اینرو برای شستن،  آنها را باید به یک قالیشویی خوب و ماهر بسپاریم که قالیشویی در  این منطقه این مشکل را برای ساکنان این شهر برطرف نموده است و از مزیت‌های مهم و قابل توجه آن می‌توانیم به این اشاره کنیم که  در شستن فرش‌های نفیس از جمله ابریشم و تابلو فرش‌های گرانبها دارای یک تخصص خاص  است و این کار را به صورت کاملا حرفه‌ایی انجام می‌دهد همچنین برای شستن فرش‌ها از مواد درجه یک گیاهی استفاده می‌کند  که  این کار باعث می‌شود به رنگ آنها آسیبی وارد نشود و کیفیت آنها را  به خوبی حفظ کند.

قالیشویی در  این منطقه  از یک ناوگان حمل و نقل سراسری  برای جابجا کردن فرش‌ها استفاده می‌کند ضمنا  برای حمل فرش‌ها از ماشین‌های حمل بار سقف‌دار استفاده می‌کند تا به فرش‌ها آسیبی وارد نشود و از آنها در برابر باران و تابش آفتاب محافظت می‌کند.  همچنین قالیشویی در منطقه   ولنجک برای خشک کردن فرش‌ها از خشک کن‌های لوله‌ای در گرمخانه استفاده می‌کند و هرگز برای خشک شدن فرش‌ها آنها را در مقابل نور آفتاب به صورت مستقیم قرار نمی‌دهند چون این کار باعث رنگ پریدگی فرش‌ها می‌شود.

 

بنابراین قالیشویی  ولنجک با توجه به اینکه هر نوع فرش اعم از دستبافت و ماشینی ارزش خاص خود را دارند مراقبت‌های خاصی در رابطه با فرش‌ها انجام می‌دهد. بنابراین این قالیشویی می‌تواند مقرون به صرفه باشد و از فرسودگی و پوسیدگی فرش‌ها جلوگیری کند. قالیشویی در  این منطقه با ارائه خدماتی از قبیل شستشو فرش های صادراتی و نفیس ابریشم،  گل ابریشم، ماشینی و دستبافت و استفاده از مواد شوینده باکیفیت و شامپوهای خاص در  بین مشتریان خود از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد.  همچنین در این قالیشویی در صورت نیاز  به رفوگری و ترمیم فرش می‌پردازند.  ویژگی‌های قابل توجه قالیشویی در منطقه ولنجک عبارتند از: عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین بخش های رفوگری، دار کشی، ریشه زنی، رنگ آمیزی.  این قالیشویی با داشتن سابقه طولانی انواع شستشو ، افراد متخصص در این زمینه و حضور فعال پس از اتمام قالیشویی در این منطقه از تهران کارشناسان کیفیت کار را می‌سنجند و در آخر فرش‌ها را به صورت لوله شده و داخل کاور برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد. 

 

میتوانید مطالبی در مورد قالیشویی در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید